بیوگرافی کامل صادق [اختصاصی]

sADEGH-bIO

آنچه که در این مقاله مشاهده خواهید کرد،حاصل تلاش گروه موزتکست بوده و به هیچ عنوان کپی برداری از سایر وبگاه ها نیست،ضمن اینکه سعی شده در طول مقاله با استناد به منابع معتبر خبری،آنچه که نقل میشود با بالاترین سطح اطمینان باشد تا نظرات شخصی نویسنده کمترین میزان دخالت را در مقاله را داشته باشد.

زندگینامه:

صادق واحدی به گفته ی منابع خبری معتبر اهل کرج است اما در یکی از مصاحبه های خود اعلام میکند که اهل تهران است،او در 7 اردیبهشت سال 1369 چشم به جهان گشوده است،او که مادرش پزشک است،در سن 13 سالگی به دلیل فوت پدرش به ارمنستان مهاجرت کرد و در همانجا بود که با حصین آشنا شد.

به گفته ی خودِ صادق آهنگ های او حاصل حاصل چالش های فردی اجتماعی هستند و او خود و حصین را در یک مکتب فکری میداند و از نظر صادق طرز تفکر صادق و حصین بسیار شبیه به هم است،صادق اولین آهنگ رسمی خود را با همکاری حصین در سال 89 منتشر کرد که این آهنگ جفت کفش نام گرفت و چندی بعد نیز آلبوم صبح بخیر ایران با صدای او منتشر شد.

صادق و حصین با همکاری هم کمپانی حصین کاغذ را گسترش داده و کاغذ رکورد را تاسیس کردند،او بارها از همکاری با حصین ابراز خشنودی کرده است و او را یک فرد حرفه ای خطاب کرده است.

دستگیری در ارمنستان:

صادق و حصین در سال 2013 توسط پلیسارمنستان به جرم حمل مواد مخدری از جمله حشیش و ماری جوآنا دستگیر شدند که این دستگیری برای صادق تا روز دادگاه ادامه یافت.

نظر صادق درباره ی برخی از آهنگ های او:

اعتراف:به گفته ی صادق شعر اعتراف حسِ لحظه ی و باید و نباید هایی بوده که او در جامعه دیده است،تکست این آهنگ در مدت دو روز آماده شده.

سنگین:به گفته ی صادق،ترک سنگین بیشتر از چیزی که او فکر میکرده بازتاب داشته و مورد پسند مخاطبان قرار گرفته است و در واقع حس یک فرد که در انتهای راه،بریده است و فرد دیگری که در همین انتها قرار داشته ولی باز امید دارد را نشان میدهد.

جفت کفش:دیدگاه صادق در اجتماع است.

شبا،رد پا،تنهایی: صادق این ترک را حاصل خط فکری مشترک او با حصین میداند و عقیده دارد آنچه در این آهنگ است چیزی بوده که او وحصین در آن زمان تمایل داشته اند تا به گوش مخاطبان خود برسانند.

تکرار:به گفته ی صادق نوشتن شعر تکرار یک ماه به طول انجامیده و این ترک که در آستانه ی سال نو منتشر شد و قصد نشان دادن تفاوت های اجتماعی در بین مردم را داشت.

آلبوم ها:

  • صبح بخیر ایران – ۱۳۹۰
  • شبا، ردپا، تنهایی – ۱۳۹۰
  • کسی به نام خدا – ۱۳۹۱
  • سرباز خدا – ۱۳۹۱
  • پرورش – ۱۳۹۲
  • سیس
  • اور دوز 
  • تبر
  • از ماست که بر ماست
  • آدرنالین

 

تک آهنگ ها:

نام ترانه ترانه سرا خواننده مشترک
جفت کفش حصین و صادق حصین
اعتراف صادق
تکرار صادق اوج
کلمه عبور حصین، پیشرو، صادق، علی اوج پیشرو، حصین، اوج
باد و بارون حصین و صادق حصین
شهر من حصین و صادق حصین
بی دلیل صادق غفلت
خونه ای بی سقف صادق
آسمون آبی صادق امیر خلوت
شاخص صادق
نپرس صادق
عاشق زندگى ام صادق دانيال
هنوز همونم صادق آتنا اپیکور

 

همخوانی ها:

  • حصین
  • سوگند
  • جاستینا
  • رضا پیشرو
  • اندیش
  • غفلت
  • امیرخلوت
  • دانیال
  • آتنا اپیکور
  • علی اوج
  • احسان هخامنش
  • T-day

ویدیو ها:

تنها ویدیوی رسمی صادق نپرس با کارگردانی احمد پارسا میباشد.

Sadegh1 Sadegh2 Sadegh3 SAdegh4 SAdegh5 Sadegh6 SAdegh7 SAdegh8

منابع:

  1. Radio Javan
  2. Wiki Pedia
  3. 20Rap

دیدگاه شما

پاسخی بنویسید برای :
  • خيلي خوب بود داش فقط ميخواي براتون تفسير يا بيو گرافي بدارم ؟راستي چرا نميشه تو سايت ثبت نام كرد؟

    • Admin یکشنبه , 11 مرداد 1394 پاسخ
      0

      سلام
      خوشحال میشم در خدمتتون باشم
      قسمت ثبت نام یه مقدار کار داره،باید درستش کنم،بعدش انشالله بهتون اطلاع میدم

  • amir hossein koochooloo دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
    0

    حالا زياد كامل نيست ولي خوبه براي كمي شناخت از ياس،اميدوارم خوشتون بياد.
    یاسر بختیاری در ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در مسجد سلیمان متولد شد او در سن ۱۶ سالگی ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک و سایر موسیقی های هیپ هاپ را آورد .

    پس از مرگ ناگهانی پدرش ، یاس با پذیرش مسئولیت خانواده و مراقبت از آنها مواجه شد . با بدهی هایی که پدرش برجا گذاشته بود به سختی قادر بود که از عهده خانواده و مخارج زندگی بر آید . یاس در سن ۱۸ سالگی مجبور شد تمام آرزو های دانشگاه خود را کنار بگذارد و دانشگاه را ترک کند و شروع به کار نمود تا از کل خانواده حمایت نماید .

    این مقارن با زمانی بود که او شروع به نوشتن شعر نمود و سپس شعرها رابه موسیقی تبدیل کرد . این اولین راهی بود که او را با ذهن و فکر پدرش نزدیک میکرد . پس از زلزله بم در ایران ، یاس از جان باختن بسیاری از مردم ایران ( تقریباً ۵۰ هزار نفر ) در این حادثه ، به شدت ناراحت شد و او آهنگ ” بم ” را برای اولین بار نوشت و این آغاز حرفه خوانندگی او بود.

    او تشخیص داد که از طریق موسیقی رپ می تواند به مردم نزدیک شود و می تواند به سادگی و ساده تر از تمام فرم های موسیقی که فقط شامل چند دسته خواننده و شعر است تمام منظور خود را بیان کند .

    فهمید که از طریق موسیقی ، قادر است به مردم الهام ببخشد و الهام بخش میلیون ها جوان ایرانی باشد ، سپس او تصمیم گرفت تا آهنگ های خود را برای دولت مطرح کند و مجوز ارائه یک آلبوم را بگیرد .

    او از مقامات اداری سالیان زیادی پاسخ نشنید . یاس تلاش زیادی کرد و بارها و بارها سبک آهنگ های او را ( رپ ) مورد استهزاء قرار دادند تا جایی که می گفتند شبیه خواندن روزنامه است. تا زمانی که با تلاش های او ، برای ۶ آهنگ از ۱۰ آهنگ او ، مجوز صادر شد.

    موسیقی و آهنگ های یاس ، هم اکنون به وسیله ی میلیونها نفر دانلود می شود و به آن گوش می دهند و در وبسایت ها و پرشین بلاگ های مختلف می توان آنها را دید . در سال ۲۰۰۶ ، یاس آهنگ ” سی دی رو بشکن ” را نوشت و این درباره یک هنرپیشه ی زن ایرانی بود که قربانی لو رفتن فیلم شخصی خود شده بود . رسوایی کار این قربانی تا جایی پیش رفت که او کار خود را از دست داد . در آواز های یاس ، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن رسوایی مردم دخیل بودند و از آنها خواست تا این کار شرم آور را متوقف کنند .

    آهنگ های یاس از آب های بین المللی نیز فراتر رفته و هم اکنون صدای نسل جدید چه در ایران و چه در خارج شده است و البته اغلب به او ” توپاک فارسی ” لقب داده اند . آهنگ ” هویت من ” با افتخار میراث فارسی توسط او خوانده شد و یاد آور فیلم جنجال بر انگیز ۳۰۰ بوده است .موسیقی یاس دارای یک فرم استاندارد جدید برای رپ فارسی می باشد و الهام گرفته از بسیاری از رپرهایی است که با پیام های مثبت و پر مفهوم وارد موسیقی میشوند .

    او با سایر موسیقیدانان همکاری دارد و قصد او معرفی رپ فارسی به جهان است .

  • amir hossein koochooloo دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
    0

    یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا برگزار کرده است و تجربهٔ شرکت در نشستی موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در دانشگاه میشیگان را نیز داشته‌است.

    سال انتشار نام آهنگ
    ۲۰۰۴ بم
    ۲۰۰۶ باید بتونیم
    ۲۰۰۷ هویت من
    ۲۰۰۹ پیاده میشم
    ۲۰۱۰ نیستی
    ۲۰۱۰ قصه زیرزمین
    ۲۰۱۰ به خاطر من
    ۲۰۱۱ Trash The Clubs
    ۲۰۱۱ سرباز وطن
    ۲۰۱۱ از چی بگم
    ۲۰۱۲ من میجنگم
    ۲۰۱۲ وقت رفتن
    ۲۰۱۳ فریاس (فریاد یاس)
    ۲۰۱۳ آمین
    ۲۰۱۴ من ادامه میدم
    ۲۰۱۴ صدای اتحاد (Sound Of Unity)
    ۲۰۱۴ وصیت نامه
    ۲۰۱۴ ۲ ۲ تا ۴ تا
    ۲۰۱۴ زنده باد ایران
    ۲۰۱۵ چارسو
    ۲۰۱۵ بد شدم
    ۲۰۱۵ مسافر

    یاس کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف آمریکا همانند لس آنجلس، واشینگتن، لاس وگاس، نیویورک، دیترویت و شیکاگو برگزار نموده‌است و همچنین به عنوان نماینده‌ای از موسیقی رپ فارسی تجربه اجرا و شرکت در نشست‌های موسیقیایی در راستای معرفی و توسعه رپ فارسی در برخی از دانشگاه‌های آمریکا از جمله دانشگاه میشیگان و دانشگاه نیویورک را داشته است. همچنین از یاس جهت شرکت در کنفرانسی تحت عنوان «جامعه آسیا» دعوت شد و وی چند ترانه را در این کنفرانس که در منهتن در جریان بود، اجرا کرد. او همچنین اجراهایی در دبی و لندن داشته‌است.

    یاس همچنین در اردیبهشت ۱۳۸۷ از سخنرانان و میهمانان بخش ویژه همایش ملی آسیب‌شناسی مسائل جوانان در دانشگاه شیراز بود. در این همایش مباحثی پیرامون رپ و آسیب‌های رپ جهانی مطرح شد، و یاس در سخنانی گفت «روایت وی از رپ فارسی نه تنها یکی از آسیب‌های اجتماعی نیست بلکه با کمی دقت و بلند نظری می‌تواند به عنوان یه سبک از موسیقی در ایران بسیار مفید باشد.»[۱۴][۱۵] وی به تازگی با تك ناين، بزرگترین رپ کن مستقل آمریکا نیز همکاری کرده است که نام این اثر صدای اتحاد (Sound Of Unity) است و در تاریخ ۱ اسفند ۱۳۹۲ در ساعت ۹:۳۰ منتشر شد.[نیازمند منبع] تک ناین یاس را برادر خود از مادری جداگانه در ایران معرفی کرده و با اشتراک گذاری ویدیوی سرباز وطن از یاس برای طرفدارانش، اعلام کرد یاس امروز از ایران به سمت آمریکا (کانزاس سیتی) پرواز کرده و امروز رپ ایران و آمریکا در استودیوی شخصی او با هم متحد خواهند شد.[۱۶]یاس علاوه بر مصاحبه با تعداد زیادی مجلهٔ داخلی، با شبکه CNN آمریکا و همچنین با اردشیر احمدی در قالب مستندی به نام از زیر زمین تا بام تهران نیز مصاحبه کرده است. آهنگ و موزیک ویدئو اتحاد در سال ۲۰۱۴ انتشار یافت.

  • amir hossein koochooloo دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
    0

    اگر بازم ميخوايد همكاري كنيم من آمادم تا بيوگرافي بيشتري تو سايت بذاريد.با تشكر

    • Admin دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
      0

      میشه یه شماره از خودتون بهم بدین که از طریق یکی از شبکه های اجتماعی بتونم باهاتون ارتباط برقرار کنم؟

      • amir hossein koochooloo دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
        0

        ***************این متن توسط مدیر پنهان شده است

  • amir hossein koochooloo دوشنبه , 12 مرداد 1394 پاسخ
    0

    يه سوال ميشه همينجا بيو گرافي هاي بيشتر براتون بذارم

  • shaqa سه شنبه , 27 مرداد 1394 پاسخ
    0

    tnX admin awli boD.sadeQ eshQe

    • Admin چهارشنبه , 28 مرداد 1394 پاسخ
      0

      سلام
      خواهش میکنم
      مرسی از حضورتون

  • no avatar
    ali._.brz سه شنبه , 21 مهر 1394 پاسخ
    0

    سلام
    استرس و رستاخیز و کلمه عبور رو نزاشتی تو تک اهنگ ها …

  • Mahdi Hasha دوشنبه , 2 آذر 1394 پاسخ
    0

    خوب بود ولی ناقص بود اینارو که از اوللشم همه میدونستن

    • Admin سه شنبه , 3 آذر 1394 پاسخ
      0

      سلام
      بیوگرافی بخش خیلی سختیه
      چیزی که شما مینویسین باید منبع داشته باشه
      یا از مصاحبهیا هر چی
      نوشتن هر چیز بدون منبع درسته که مخاطب رو جذب میکنه اما مطلبی که بدون منبع باشه اولا شان و اعتبار سایت رو کم میکنه،دوما کاملا غیر حرفه ایه

  • Alireza شنبه , 7 آذر 1394 پاسخ
    0

    ممنون از زحمات و سایت بسیار خوبتون .
    جای خالی یک سایت حرفه برای رپ شدیداً احساس میشد .
    لطفا بخش خبری رو دوباره راه اندازی کنید .

    • Admin یکشنبه , 8 آذر 1394 پاسخ
      0

      سلام
      مرسی از شما به خاطر حضور گرمتون
      راستش من خودم خیلی به این بخش علاقه دارم ولی متاسفانه یه مقدار کمبود وقت دارم واسه همین نمیتونم از پسش بر بیام اما تو یه فکرایی هستم واسه این بخش،به امید خدا به زودی دوباره شروعش میکنیم
      مرسی از لطفتون

  • علیرضا سه شنبه , 8 دی 1394 پاسخ
    0

    ممنون از اطلاعاتتون

    • Admin شنبه , 12 دی 1394 پاسخ
      0

      خواهش میشه دوست من
      مرسی از اطلاعات شما

  • no avatar
    Raha Rapbaz یکشنبه , 28 شهریور 1395 پاسخ
    0

    صادق اگه بهترین نباشه یکی از بهتریناس…. واقعا کسیه که باورش دارم. اگه میشه یه بیوگرافی هم از پوتک بذارین. چون بیوگرافیشو فقط از تو اهنگاش میشه فهمید… و برای فهمیدنش باید کل آهنگاشو گوش داد…به خاطر همین اگه میشه زحمتش با تیم شما. من خودم 80% آهنگاشو گوش دادم ولی دوس دارم همشو طبقه بندی شده بفهمم. حاضرم دراین مورد خودم هم کمکتون کنم. من سابقه ی این کارارو زیاد دارم. مثلا تو تلگرام اگه چنل @rapbaz رو چک کنین. و #Raha_rapbaz رو ببینین متوجه میشین… به هر حال من خیلی علاقمند به همکاری ام

    • Admin دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
      0

      سلام دوست عزیز
      مرسی بخاطر حضور گرمتون
      در مورد پوتک
      سعی داریم بیوگرافی افراد بزرگ رو قرار بدیم ، و پوتک فرد بزرگی نیست ، چون یه فرد بزرگ با تلاش خودش بالا میاد نه با حاشیه سازی و تظاهر به سرطان و …
      البته این نظر شخصی من هستش ، در مورد متن آهنگ هاش ، ما چند بار گذاشتیم از مراجع قضایی هشدار دادن واسه حذف ، مجبور شدیم حذف کنیم
      اگر هم علاقمند به همکاری هستید از طریف فرم تماس با ما اقدام کنید تا بیشتر آشنا بشیم ، با تشکر

      • no avatar
        Raha Rapbaz دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
        0

        این کار رو کردم.
        در مورد پوتک به نظر من شخص بزرگی هست. اتفاقا به نظر من این که در مورد اعتقادا میخونه یه جور جسارت خاص هستشش که هر کسی جراتشو نداره. به هر هحال این موضوع سلیقه اییه. ولی اگر موضوع قضاییه آخه نمیشه به همین راحتی به خاطر یه تهدید آدم کارشو بذاره کنار. نمیدونم. این تصمیم گیری با ادمین اصلیه که شمایی. من که کاره ای نیستم. خخخ. به هر حال من همه جوره حاضرم با سایتتون کار کنم فقط اگه بهم توضیح بدین درمورد مدل کارتونو این چیزا

        • Admin دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
          0

          AmirHossein_msh@ تلگرام در تماس باشید ، ممنون

          • no avatar
            Raha Rapbaz دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
            0

            شرمنده. تلگرام نمیتونم… اگه مشکلی ندارین Yahoo messenger برای من راحت تره…

          • Admin دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
            0

            amirhosein.malekshahi@gmail.com
            ایمیل بنده هست
            ایمیل بدید بی زخمت

  • no avatar
    Raha Rapbaz دوشنبه , 29 شهریور 1395 پاسخ
    0

    چرا جواب نمیدین؟

  • mobina2000 جمعه , 2 مهر 1395 پاسخ
    0

    تک اهنگا کامل نبودن…درکل مرسی از زحماتتون کارتون عالیه

    • Admin یکشنبه , 4 مهر 1395 پاسخ
      0

      مرسی از حضورتون
      مطلب مال پارسال هست ، اما باید یه به روز رسانی بشه که به زودی انجام خواهم داد
      ممنون از همکاریتون

  • Ho3ein_Eblis سه شنبه , 28 شهریور 1396 پاسخ
    0

    خوب بودولی صادقوحصین بالااورداین رسمش نبودحصینوول کنه.من چیزای خیلی جذاب وخوبی درموردرپرهامیدونم خواستی درخدمتتم داداشم.mahvadanial@gmail.com

  • امیرحسین یکشنبه , 23 مهر 1396 پاسخ
    0

    سلام
    شبا ردپا تنهایی ی البوم یه ترک نیست
    درواقع اینا ب صورت جدا سه تا از ترکای البوم شبا ردپا تنهایین1_شبا2_ردپا3_تنهایی
    ک ترک تنهایی خیلی ترک خوبیه

  • ali یکشنبه , 7 آبان 1396 پاسخ
    0

    بسیار عالی ممنون از وبسایتتون

  • مهدی دوشنبه , 6 خرداد 1398 پاسخ
    0

    با سلام و خسته نباشید
    با اینکه این پست به تازگی منتشر شده ولی متن بیوگرافی کامل نیست به خیلی از اهنگای صادق اشاره نشده مثل پالس و سه گانه صادق
    لطفا بیوگرافی رو کامل کنین

    • Admin دوشنبه , 6 خرداد 1398 پاسخ
      0

      خیر اون یه باگ هستش که پست ها رو اینجوری نشون میده وگرنه این پست مال نزدیک به سه سال پیشه

  • دانیال چهارشنبه , 6 فروردین 1399 پاسخ
    0

    سلام سوتون خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید و واقعا تو موزیک یک هستین
    من ی رپر هستم که میخوام اولین موزیکم رو انتشار کنم میشه بگید من چجوری میتونم با حصین یا صادق ارتباط برقرار کنم که تو این حرفه کمکم کنن ؟
    بعد موزیکم رو میشه شما هم پست کنید؟

  • علیرضا هاشمی سه شنبه , 28 بهمن 1399 پاسخ
    0

    سلام
    1.صادق یه ویدیو رسمی دیگه به اسم پالس داره
    این آهنگ از آلبوم متفقین پخش شده
    2.صادق با گروه اپیکور به جر هنوز همونم یک همکاری دیکه در آهنگ کمبود در آلبوم جمعه شب داشت
    منبع موصق: رادیو جوان
    اینارو جا انداختی برادر

    • Admin سه شنبه , 28 بهمن 1399 پاسخ
      0

      سلام
      به تاریخ مطلب نگاه کنید عزیز
      مال خیلی وقته پیشه
      قبل از انتشار اینا

      • علیرضا هاشمی سه شنبه , 28 بهمن 1399 پاسخ
        0

        میگم چرا یه سری تکست هارو ما میگیم تصحییح نمیکنید؟
        مثلا حاجی دسخوش اپیکور!!!

        • Admin سه شنبه , 28 بهمن 1399 پاسخ
          0

          ندیدیم وگرنه حتما تصحیح میشه

Array ( )

عضویت در سایت